Vino štiti od štetnih posljedica sunčevog zračenja

na plaži

Španjolski znanstvenici vjeruju kako konzumacija vina može zaštititi kožu od štetnih posljedica sunčevog zračenja.
Dosadašnje studije su pokazale da vino ima ulogu u zaštiti od karijesa, karcinoma prostate i Alzheimerove bolesti, ali niti jedna dosadašnja studija nije se bavila učincima na kožu.

Grožđe i proizvodi od grožđa sadrže flavonoid koji pomaže zaštititi kožu od štetnih utjecaja ultraljubičastog zračenja. Kada UV zraka dođe u kontakt s kožom, reaktivira molekule kisika koje oksidiraju lipide, DNA i druge molekule, te posljedično dolazi do uništavanja stanica kože. Flavonoidi, nađeni u grožđu sprječavaju formaciju tih slobodnih radikala u stanicama kože koje su izložene UVA i UVB zrakama.

Osim što je pronađen još jedan pozitivan učinak umjerene konzumacije vina, istraživači smatraju da su potrebna daljna istraživanja ekstrakata polifenola iz biljaka kao novi vid zaštite kože.

Izvor: Journal of Agricultural and Food Chemistry


gastro.hr
butelja
Nakon što je obitelj Senjković pokazala da se na Braču može proizvesti vrhunski Plavac mali, i to po prihvatljivoj cijeni, dobili smo još jednog...
butelja
Željko i Antun Adžić su u vinskom svijetu stekli slavu putem svojih iznimnih Graševina (bilo da je riječ o baznoj ili o "zlatnoj" Graševini s...