Istraživanja su pokazala kako redovita konzumacija alkohola povećava rizik od karcinoma dojke. No postoji jedan izuzetak. Umjerena konzumacija crnog vina ima suprotan učinak.
Zdravlje
Znanstveno istraživanje pokazalo je kako sastojak iz crnog vina, resveratrol, u pročišćenom obliku može pojačati metabolizam kod pretilih muškaraca što u konačnici može dovesti do otkrivanja učinkovitog lijeka protiv prekomjerne te
Španjolski znanstvenici vjeruju kako konzumacija vina može zaštititi kožu od štetnih posljedica sunčevog zračenja.
Dosadašnje studije su pokazale da vino ima ulogu u zaštiti od karijesa, karcinoma prostate i Alzheimerove bolesti, ali niti jedna dosadašnja studija nije se bavila učincima na kožu.
Inzulinska rezistencija i gubitak gustoće kostiju neki su od opasnih posljedica pretjerano dugog sjedenja. Mnogi su nepokretni zbog posla, a neki i zbog bolesti. Lijek za obje grupe krije se u vinu.
Znanstvenici tvrde kako čaša crnog vina na dan može pomoći zadržati šećernu bolest po kontrolom. Naime, vino sadržava visoku razinu spojeva koji tijelu pomažu u regulaciji šećera u krvi. Novim istraživanjem znanstvenici su otkrili kako čaša vina sadrži upravo one sastojke kao i dnevna doza lijekova za šećernu bolest.
Crno vino obiluje procijanidima - kemijskim spojevima koji olakšavaju prokrvljavanje i umanjuju rizik srčanog udara. Čaša dnevno će vam svakako učiniti dobro, ali ne pretjerujte u količini budući da možete preokrenuti blagotvorni utjecaj vina. Apsolutni dnevni maksimum je 250 ml, otpilike trećina butelje.
Najnovija znanstvena istraživanjima ukazuju na to kako su hrvatska crna vina pokazala izvanredna svojstva koja izravno utječu na zdravlje, posebice srca i krvožilnog sustava.
Stranice
- 1
- 2
- 3
- sljedeća ›
- zadnja »


















![[title] boce](http://www.vinarija.com/sites/default/files/styles/mini/public/vino_boce_0.jpg)









